Az önkormányzat közben azon tanakodott sokat, hogy a Trafó, illetve a park irányából milyen széles gyalogos bejáratot engedélyezzen. A kért 6m-ból 3m lett, mondván, hogy túlságosan terhelné a parkot a gyalogos forgalom.
Jó lenne a városok lelkébe látni. Itten erre történik kísérlet, egyelőre ismeretlen kimenettel. Alanya leginkább Budapest, de amennyire a látóköröm engedi, más urbanitások is. Különös tekintettel jelenkori átlényegüléseikre, de soha nem szem elől tévesztve a múltat: ami tovább él, ami elpusztul, ami újjászületik, és ami új születik.
2010. április 4., vasárnap
Helyzetjelentés, Tűzoltó utca
Elkezdett épülni az ALDI a Trafóval szemben a régi lovardában. Egyelőre korrektnek tűnik minden. Kíváncsi vagyok, mi lesz ezekkel a szép ipari ablakokkal.
Az önkormányzat közben azon tanakodott sokat, hogy a Trafó, illetve a park irányából milyen széles gyalogos bejáratot engedélyezzen. A kért 6m-ból 3m lett, mondván, hogy túlságosan terhelné a parkot a gyalogos forgalom.
Az önkormányzat közben azon tanakodott sokat, hogy a Trafó, illetve a park irányából milyen széles gyalogos bejáratot engedélyezzen. A kért 6m-ból 3m lett, mondván, hogy túlságosan terhelné a parkot a gyalogos forgalom.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
5 megjegyzés:
Jé, pont most jártam erre, és gondoltam rád, hogy láttad-e
Bezzeg a Lidl lebontotta Magyarország első repülőhangárját http://varosvedo.hu/cikk.bve?id=343
És a mezőtúri malmot is. Ebből még nem következik, hogy az Aldi jobb fej, mint a Lidl, de tény, hogy előbbinél látványosat fejlődött a vizuális igényesség, legalábbis az áruházak külsejét nézve (pl. ha összehasonlítom a 10-15 éve épült nyugat-európai Aldikkal).
szia, szeretném felvenni veled a kapcsolatot, üdv Koós Miklós koosmiklos@gmail.com
Hát igen, végre nem az egyenkutyaól.
Megjegyzés küldése